NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طيب سؤال وبناء علي ردك الحلول هتتغير تغيير جذري
انتي عايزة ايه
نفسك تجربي ولا رافضة الموضوع ولا نفسك بس خايفة

بحاول مع ابني
في حاجه اسمها عافية ، هتحاولي ايه ولما المدرب يستغلك ابنك هاينفعك ده بالعكس لما يكبر ويعرف هايبصلك بصة مش كويسة

خدى الموضوع سنه سنه ابداى افتحى كلام لو لقيتيه حلو اتعاملى باريحيه لو مش هاضماه صديه مره جامد قدام ناس
لو انتي كنتي هتجبيه علي بوزو 🤣

• بيضحكني
التفاعلات: lolla lolla
مدرب ابني بيفضل يلاحقني بنظراته علطول وبيتعمد يسلم عليا ويضغط علي ايدي جوزي مسافر وابني متعلق ومرتاح مع المدرب دا ومش عايز يغيره مش عارفه اعمل ايه
اتغطى على ابنك وشوفى مدرب تأتى

مدرب ابني بيفضل يلاحقني بنظراته علطول وبيتعمد يسلم عليا ويضغط علي ايدي جوزي مسافر وابني متعلق ومرتاح مع المدرب دا ومش عايز يغيره مش عارفه اعمل ايه
هتعملي ايه يعني ، اكيد في رجاله كتير نفسها فيكي ، انتي مش مسؤوله عن رغباتهم. انتي بقي عايزه دا سؤال تاني. إنما كل الستات في رجاله عايزاها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
متمشيش ورا كلام ابنك وغيرى المدرب ومتنسيش جوزك اللى مسافر ومتغرب عشانكم بسيطة جدا ومتنسيش سمعتك اللى هتبوظ لقدر **** لو حصل وفكرى لو ابنك عرف لو حصل حاجة بينك وبين المدرب منظره هيبقى ايه قدامك وقدام نفسه وقدام المدرب

طيب سؤال وبناء علي ردك الحلول هتتغير تغيير جذري
انتي عايزة ايه
نفسك تجربي ولا رافضة الموضوع ولا نفسك بس خايفة
لا مش عايزة

• هممم
  • عجبني
التفاعلات: أبو كيفو و نزيه الخاطر
في حاجه اسمها عافية ، هتحاولي ايه ولما المدرب يستغلك ابنك هاينفعك ده بالعكس لما يكبر ويعرف هايبصلك بصة مش كويسة
عندك حق

• عجبني
التفاعلات: نزيه الخاطر
لو لكي اخ أو خال أو عم خوديه معاكي التدريب عشان مش يحس انك فريسة سهلة وعامليه رسمي والبسي الوش الخشب تعرفي ولا متعرفيش
بتحرج اوي

• ايه ده
  • بيضحكني
التفاعلات: عنتييل الجيزه و نزيه الخاطر
  • ماااشي
انتى ست ومش هتغلابى دبى خناقه معاه لاى سبب
وغيرى مدرب ابنك علشان متضعفيش معاه
لو تعبانه وعايزه تعطى شوف حد بعيد عن ابنك وعيلتك
محتاجة اتكلم معاكي

حقك علياااااا مكنتش اقصد اجرحك

احيه يا موكوسه
انتى هنا ى هدى
انهى مدرب ..احمد
لو سمحتي يا @zozoamr ممكن تبعتيلي خاص عاوز اخد رأيك في موضوع مش هينفع اتكلم فيه علي العام لو ممكن

لا مش عايزة
طيب كدا تمام خدي الحلول بقي
أول حاجة اديله الوش الخشب وارفضي السلام بالأيدي هيعرف أنك مش قابلة ولا هتيجي معاه سكة
لو خايفة منه يبقي اكونت فيك وعلي جروب النادي واحكي عن تحرشاته وأسلوبه مع أولياء الأمور
الإدارة هتاخد موقف أو علي الأقل هيلم نفسه
وساعتها هتلاقي ستات بتكلمك تحكيلك علي بلاوي له

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%